Το Σύνταγμα της Πολιτείας των Κερατολάγνων

Το παρόν Ιστολόγιο είναι η επίσημη Ιστοσελίδα του Έθνους των Κερατολάγνων, οι οποίοι ενώνονται για να σχηματίσουν την Πολιτεία των Κερατολάγνων (ΠΚ). Το πολίτευμα της ΠΚ είναι ολοκληρωτικό, αυταρχικό, γυναικοκρατικό και θεοκρατικό (θεότητα = η Κυρίαρχη Αφέντρα). Η συμμετοχή των σκλάβων υποτακτικών είναι εθελοντική.


Το Σύνταγμα της Πολιτείας των Κερατολάγνων σκλάβων

Αυγούστος 29, 2017 

Κεφάλαιο Α: Οι Σκοποί της Πολιτείας

Ο Σκοπός της Πολιτείας είναι να εκπληρώσει τον σκοπό ζωής των Κερατάδων σκλάβων και των Αφέντρων για αρμονική συνύπαρξη και ανάπτυξη. Η σύγχρονη κοινωνία, πουριτανική και καταπιεστική δεν αφήνει την ανάπτυξη Κερατολαγνικών Πολυγαμικών Ανισοδυναμικών Σχέσεων, αλλά επιβάλλει το μοντέλο του επιφανειακά έντιμου, ισοδύναμου (στην ουσία πατριαρχικού) μονογαμικού σε όλο το φάσμα της κοινωνίας. Πρόκειται περί ενός ολοκληρωτικού συστήματος. Υπό αυτή την σκοπιά, η ΠΚσ είναι μιά εξέγερση, μια επανάσταση ενάντια στην τυρρανίδα της καθημερινότητας αλλά και η προσπάθεια της δημιουργίας μιας κοινότητας η οποία θα απελευθερώνει, δεσμεύοντας ταυτόχρονα τα μέλη της, μέσα σε ένα ασφαλές, εχέμυθο, υγιές αλλά αυστηρό, με νόμους και κανόνες περιβάλλον.


Η συμμετοχή στην Πολιτεία των Κερατολάγνων είναι εθελοντική. Εθελοντική είναι και η έξοδος ανα πάσα στιγμή, όποτε θέλει η Θεά, ο Κερατάς σκλάβος ή ο Εραστής, με την ηθική υποχρέωση να δώσουν εξηγήσεις. Ακόμα ένας τρόπος απομάκρυνσης από την ΠΚσ είναι η αποπομπή σε περίπτωση μη τήρησης των θεσμοθετημένων κανόνων. Όπου οι κανονισμοί της Πολιτείας των Κερατολάγνων αντικρούονται με διατάξεις του Νόμου ή Συντάγματος Κυρίαρχων Κρατών, υπερισχύουν οι δεύτεροι. 

Η Πολιτεία των Κερατολαγνων είναι υπέρ της τήρησης της νομιμότητας κάθε Κράτους. 

Κεφάλαιο Α: Η Δομή της Πολιτείας


Η ΠΚσ θα αποτελείται από Κυψέλες οι οποίες θα αποτελούν μια πυραμίδα, που θα καταλήγει στο Ανώτατο Συμβούλιο της Βασίλισσας και των Δουκισσών. Η κάθε Κυψέλη θα έχει μια Αφέντρα-Δούκισσα και τουλάχιστον ένα σκλάβο, ενώ θα μπορεί να υπάρχουν και alpha males εάν θέλει η Αφέντρα στον ρόλο του Εραστή. 

Η Κυψέλη θα είναι κυρίαρχη να καθορίζει τους νόμους της και τις συνήθειές της, με την σαφή όμως προϋπόθεση ότι στις συναντήσεις όλων των Κυψελών, θα ισχύουν περιορισμοί και νόμοι που θα είναι θεσμοθετημένοι από το Ανώτατο Συμβούλιο και θα είναι αποδεκτοί από όλες τις πλευρές.
Ο πληθυσμός των Κυψέλων αποτελούν το "Έθνος των Κερατολάγνων σκλάβων". Οι Κυψελίδες θα αποτελούν μορφή οργάνωσης όπως είναι τα κυρίαρχα κράτη σήμερα, μια αναλογία είναι η παρακάτω:

Πολιτεία των Κερατολάγνων σκλάβων --> Το σύνολο των ατόμων που συμμετέχουν, οι οποίοι ανήκουν σε μια ανοιχτή για νέα μέλη αλλά ταυτόχρονα επιλεκτική και ασφαλής πολιτεία, με νόμους και κανόνες ασφαλείας, εχεμύθειας και υγιεινής που ακολουθούνται μέχρι κεραίας.
Θεά--> Η κορυφή του κράτους . Είναι και Θεά και Βασίλισσα.
Κυψέλη  -->Κράτος
Ανώτατο Συμβούλιο --> Συγκεντρώνει τα δικαιώματα της Νομοθετικής, Δικαστικής, Εκτελεστικής και Θρησκευτικής Εξουσίας.
Δούκισσες-Αφέντρες  --> Θεές, Ιδιοκτήτριες σκλάβων -Αρχαιότερες στην ΠΚσ- Αφέντρες εκλεγμένες από την Θεά ως μέλη του Α.Σ., υπεύθυνες για την τήρηση των κανόνων από τους υποτακτικούς τους και μέλη του Ανωτάτου Συμβουλίου.
Μαρκησίες-Αφέντρες  --> Θεές, Ιδιοκτήτριες σκλάβων -Νεότερες στην ΠΚσ- Αφέντρες εν αναμονή της εκλογής τους ως μέλη του Ανωτάτου Συμβουλίου από την Θεά- υπεύθυνες για την τήρηση των κανόνων από τους υποτακτικούς τους.
σκλάβοι/κερατάδες--> Πολίτες χωρίς δικαιώματα, όμοιοι με τους σκλάβους στον καιρό Αιγυπτιακών Αυτοκρατοριών

Κεφάλαιο Β. H Θέση της Θεάς στην ΠΚσ

Όπως σε κάθε απολυταρχικό καθεστώς, έτσι και στο δικό μας, υπάρχει υπάρχει η θέση σύμβολο της Άρχουσας Θεάς, η οποία επιβλέπει και διοικεί την κοινωνία μας με τρόπο τέτοιο, ώστε να υπάρχει η εγγύηση ότι η εξέλιξη και η μακροημέρευση του "δικού μας κόσμου" θα είναι ανάλογη των προσδοκιών ΌΛΩΝ!

Η Θεά ως ιδρύτρια, είναι η απόλυτη άρχουσα στην ΠΚσ.
Η Θεά είναι Εκείνη που εισάγει τις Μαρκησίες στο Α.Σ.
Για την εισαγωγή νέων μελών και την αποπομπή ήδη υπαρχόντων στην ΠΚσ, υπεύθυνη είναι η Θεά 
και σε περίπτωση της όποιας ένστασης, συγκαλείται το Α.Σ. όπου γνωμοδοτεί στην Θεά για την εκ νέου αμετάκλητη απόφασή της.
Η Θεά φροντίζει για τον τόπο, τον χρόνο και τις διαδικασίες που θα ακολουθηθούν στις συναντήσεις, πάντα με την αρωγή του Α.Σ.
Η Θεά είναι η ανώτατη στην βαθμίδα Δικαστικός και έχει την υποχρέωση ως εκ τούτου να φροντίζει για την θέσπιση κανόνων και νόμων και την τήρησή τους, με την γνωμοδότηση των μελών του Α.Σ.

Κεφάλαιο Γ Το Ανώτατο Συμβούλιο -Α.Σ.-


Το Ανώτατο Συμβούλιο Αφεντρών θα απαρτίζεται από την Θεά και τις Δούκισσες/Αφέντρες που συμμετέχουν στην Γυναικοκρατική μας Κοινωνία.
Είναι το πρώτο τη τάξει πολυμελές όργανο της ΠΚσ.
Για την εισαγωγή νέων μελών και την αποπομπή ήδη υπαρχόντων στην ΠΚσ, υπεύθυνη είναι η Θεά και σε περίπτωση της όποιας ένστασης, συγκαλείται το Α.Σ. όπου γνωμοδοτεί στην Θεά για την εκ νέου αμετάκλητη απόφαση της.
Οι ευθύνες του Α.Σ. αφορούν:
Α. την νομοθέτηση, την θέσπιση κανόνων και όρων λειτουργίας ώστε να διέπεται από δικαιοσύνη και υγεία η ΠΣκ.
Β. την οργάνωση των συναντήσεων, την διεξαγωγή ειδικών events και την διεξαγωγή των ΑΑΙ.
Γ. η επιτήρηση της ευρυθμίας της ΠΚσ, όπως και οι λύσεις τυχόν προβλημάτων που προκύπτουν ανήκουν στην δικαιοδοσία του Α.Σ.
Δ. είναι το δικαστικό και εκτελεστικό σώμα της κοινωνίας μας και ως τέτοιο, έχει το προνόμιο και υποχρέωση να νομοθετεί αλλά και να λύνει διενέξεις μεταξύ των μελών, όπως και να αποπέμπει μέλη που έχουν υποπέσει σε παραπτώματα.

Το Α.Σ. σκοπο έχει την δημιουργία και συνεργασία της ευρύτερης Κοινότητας, να προωθήσει την Κερατολαγνεία, την Μητριαρχεία και την Γυναικεία Ανωτερότητα. Επίσης θα είναι το Οργανο και η Φωνή του Έθνους και της Πολιτείας των Κερατολάγνων.
Μία φορά ετησίως θα αναλαμβάνει την διοργάνωση Αγώνων μεταξύ των σκλαβών, με σκοπό την διασκέδαση, ανταλλαγή ιδεών, εμπειριών και σύσφιξη σχέσεων μεταξύ των Κυψέλων. Περισσότερα στο κεφάλαιο "Αγώνες Αντοχής και Ικανοτήτων" που στο εξής θα αναφέρονται ως ΑΑΙ.

Κεφάλαιο Δ: Περί της Αφέντρας

Στην Κυψέλη, τις εισαγωγές ατόμων τις κάνει η Αφέντρα. Αυτή θα επιλέγει τους Σκλάβους και τους Εραστές της. Οι σκλάβοι θα θεωρούν την Αφέντρα Θεά τους. 

Η Αφέντρα θα θεωρεί τους σκλάβους ως το ποίμνιό της. Θα υπάρχει θρησκευτικού τύπου λατρεία της Αφέντρας. Κάποιος θα μπορεί να παρομοιάσει το Ιεραρχικό Μοντέλο ως θεοκρατικό. Οι σκλάβοι θα τιμούν την Αφέντρα με προσευχές. Η Αφέντρα θα είναι πνευματικός ηγέτης των σκλάβων της.
Κάθε Κυψελίδα θα έχει τον θυρεό της και τον δικό της Ύμνο (πχ ένα μουσικό κομμάτι) τα οποία θα καθορίζονται από την Θεά της Κυψέλης. Ο Θυρεός θα αναρτάται σε περίοπτη θέση στις Συναντήσεις ενώ στους ΑΑΙ, οι σκλάβοι θα αγωνίζονται υπό τον θυρεό του "οίκου" τους.
Η κάθε Αφέντρα θα πρέπει να επιβάλει τους νόμους και κανόνες του συνόλου της ΠΚσ στους σκλάβους της και να φροντίζει την πλήρη τήρηση αυτών, μιας και σε περίπτωση παράβασής τους, θα τίθεται η θέση της σε αμφιβολία.
Δεν υπάρχει όριο ηλικίας και εμφάνισης παρά το μόνο κριτήριο εισόδου και ύπαρξής της μέσα στην ΠΚσ θα είναι η δυνατότητά της να κυριαρχεί επί των υπηκόων της και να συνεργάζεται με την Θεά και το υπόλοιπο Α.Σ.
Για τις συναντήσεις της ΠΚσ Θα αναλαμβάνει συγκεκριμένες υποχρεώσεις τις οποίες προφανώς θα πρέπει να φέρουν εις πέρας οι υποτακτικοί της.
Οι εραστές της Αφέντρας μπορεί να είναι ότι ηλικίας, εμφάνισης ή χρήσης θέλει η ίδια.
Η Αφέντρα έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση να ονοματοδοτεί και αριθμοδοτεί τον κάθε σκλάβο της, κατά τα γούστα και τις διαθέσεις της.
Η Αφέντρα έχει το υπέρτατο δικαίωμα και την ηθική υποχρέωση απέναντι στον εαυτό της, τις ισότιμες της αλλά και τον ίδιο τον σκλάβο της, να γνωρίζει και να επιβλέπει την καλή του υγεία! 

Χωρίς ιατρική επιβεβαίωση καλής υγείας κανένα μέλος δεν εισέρχεται στην κοινωνία μας. Η ΠΣκ είναι και θα παραμείνει ένας ασφαλής χώρος όπου τα μέλη του πριν από κάθε συνάντηση θα ελέγχονται για αφροδίσια.
Η κάθε Αφέντρα, έχει την υποχρέωση να είναι εχέμυθη έναντι των άλλων Αφεντρών και σκλάβων. Τυχόν παράπτωμα σε αυτόν τον κανόνα, έχει το αποτέλεσμα της αυτόματης εξόδου από την ΠΣκ.
Καμία Αφέντρα δεν μπορεί να επιβάλει θέσεις, γνώμες, γούστα, σε άλλη ισότιμή της.
Η Αφέντρα θα επιλέγει Εραστή/ες, οι οποίοι θα είναι Κυρίαρχοι επί των σκλάβων.
Αν κάποια Αφέντρα θέλει να χρησιμοποιήσει για οποιονδήποτε λόγο και με οποιονδήποτε τρόπο τον σκλάβο κάποιας ισότιμηής της, θα πρέπει ευγενικά να ζητήσει την άδειά της. Οποιαδήποτε προσπάθεια αρπαγής ή χρήσης άλλης Αφέντρας υποτακτικού άνευ άδειας, θα σημαίνει την αυτόματη αποπομπή της από την ΠΚσ.
Αν κάποια Αφέντρα το επιθυμεί και δεν αποτελεί κόκκινη γραμμή του σκλάβου της, τότε θα μπορεί να ζητήσει από το Α.Σ. την άδεια να τον μαρκάρει ενώπιον του συνόλου της ΠΚσ, πράγμα που θα υποδηλώνει αυτομάτως και την αιώνια υποταγή του σε αυτήν.
Η Αφέντρα του σκλάβου ορίζει πότε (και αν) θα έχει το δικαίωμα αυτός να κάνει σεξ με την/τον σύντροφο του.
Η Αφέντρα ελέγχει και γνωρίζει τα πάντα για την καθημερινή ζωή του σκλάβου της.
Η Αφέντρα έχει το δικαίωμα να επιτηρεί τα προφίλ σε κοινωνικά δίκτυα  των σκλάβων της. Έχει δηλαδή τους κωδικούς των λογαριασμών των σκλάβων της και γνωρίζει τα πάντα που τους αφορούν. 

Η κάθε Αφέντρα φέρει το βάρος της ευθύνης ΄-ηθικής αλλά και νομικής- για την όποια βλάβη θα μπορούσε να προκαλέσει έναντι του οποιουδήποτε σκλάβου! Το γεγονός ότι ανήκει στην ΠΚσ, δεν αθωώνει και δεν δίνει άλλοθι σε καμία Αφέντρα για τίποτα, όπως και οι πράξεις ενός μέλους, δεν μπορούν να επιβαρύνουν κανένα άλλο μέλος, μιας και οι νόμοι της ατομικής ευθύνης της "έξω" κοινωνίας, ισχύουν και στην δική μας.
Η Αφέντρα ίσως μιλάει με τους σκλάβους της, ίσως δεν τους λέει τίποτε, ίσως τους περιγράφει τον νέο της Εραστή, ίσως τον νέο τους Αφέντη.
Η Αφέντρα μπορεί να πουλάει ή να ανταλλάσσει σκλάβους με άλλες Αφέντρες.

Η Αφέντρα ως Ιέρεια-Θεά

Η Αφέντρα παρέχει πνευματική καθοδήγηση -όπως ένας ιερέας, ψυχαναλυτής, δάσκαλος, καθοδηγητής- και εξομολογεί τους υπηκόους της, τους προσφέρει συμβουλές, εντολές και ευλογίες -ακόμα και αν θέλει να παντρευτεί κάποιος σκλάβος, θα πρέπει να πάρει την ευχή της ιδιοκτήτριας του-. Αν κάποιος σκλάβος της παντρευτεί μια άλλη σκλάβα της, τότε μαζί με τον θρησκευτικό ή πολιτικό γάμο, θα τελείται ένας bdsm γάμος σε κάποια εκ των Συναντήσεων και η τελετή θα ευλογείται από την Θεά και το σύνολο του Α.Σ. το οποίο για εκείνη και μόνο την μέρα, θα έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει το ζευγάρι -με την δέσμευση η όποια χρήση να αφορά την συνύπαρξη και των δύο- με όποιον τρόπο επιθυμεί.

Τα κατοικίδια της Αφέντρας και η διατροφή των Σκλάβων

Τα κατοικίδια Ζώα αποτελούν μέρος μιας Οικογένειας και όχι ιδιοκτησία της. Οι σκλάβοι/Κερατάδες θεωρούνται κατώτεροι των κατοικίδιων Ζώων μιας Αφέντρας. 

Η Αφέντρα ως Δικαστής

Η Αφέντρα θα επιτηρεί, προκαλεί και επιβάλλει την αρμονική ανάπτυξη της κοινωνίας που θα βασιλεύει. Θα δίνει εντολές για να κανονίζονται συνέδρια, συμπόσια των σκλάβων της προς τιμήν της, ακόμη και αν δεν παρίσταται.
Σε περιπτώσεις διχογνωμιών ανάμεσα στους σκλάβους, θα είναι η μοναδική και Ύψιστη Δικαστίνα όπου θα τιμωρεί αναλόγως τον ένα ή και τους δυο. 

Γάμος υπό τις ευλογίες της Αφέντρας

Οι Αφέντρες θα έχουν το δικαίωμα ακόμα και να παντρεύουν -στα πλαίσια των συναντήσεων- σκλάβους μεταξύ τους, εν είδει τελετής διασκεδαστικής ή εξευτελιστικής. Αυτό θα μπορεί να αφορά σκλάβους της ίδια Κυψέλης ή μετά από συνεννόησης με άλλες Αφέντρες, σκλάβους διαφορετικών Κυψελών.

Οι συγκεκριμένες τελετές θα τελούνται άλλοτε στην ατμόσφαιρα του σοβαρού μυστηρίου και άλλες -αναλόγως των διαθέσεων την Ιδιοκτήτριας Αφέντρας- στην ατμόσφαιρα την Αριστοφανική.

Υποταγή μίας Αφέντρας σε κάποια άλλη.

Για το ακραίο σενάριο που μια Αφέντρα αποφασίσει κάτι τέτοιο, έχει το δικαίωμα να υποταχθεί σε άλλη Αφέντρα ή Ζευγάρι και διατηρεί τα προνόμια της επί των άλλων σκλάβων, η άλλη  Αφέντρα της Αφέντρας αυτοδικαίως αποκτά και τους σκλάβους της.

Κεφάλαιο Ε: Οι Εραστές της Αφέντρας

Οι Εραστές της Αφέντρας θα επιλέγονται αποκλειστικά και μόνο από την Αφέντρα και οι σκλάβοι θα είναι υπόχρεοι να τους αποδέχονται και τους υπηρετούν ως Ανώτερό τους. 

Μπορούν να έχουν όλα τα δικαιώματα και προνόμια που έχει η Θεά επί των σκλάβων της έπειτα από την άδεια της, μιας και στην πυραμίδα τίτλων της ΠΣκ ανώτερη είναι η Αφέντρα.
Οι σκλάβοι θα πρέπει να είναι φιλικοί και δεκτικοί μαζί τους, πάντα χαμογελαστοί -με το μεγαλύτερο δυνατό χαμόγελο τους-.
Ο Εραστής της Αφέντρας έχει και υποχρεώσεις σημαντικές, όπως το να τηρεί τους κανόνες υγιεινής, να σέβεται στον ύψιστο βαθμό ΚΑΘΕ ΑΦΕΝΤΡΑ και να θεωρεί τιμή του ότι του επιτρέπεται η ύπαρξη στην ΠΚσ. Οποιαδήποτε παρέκκλιση των κανόνων της κοινωνίας μας, μπορεί αυτομάτως να σημαίνει την απαγόρευση εισόδου κάποιου Εραστή.

Αν κάποια Αφέντρα, θέλει να χρησιμοποιήσει άλλης Αφέντρας Εραστή, τότε σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ζητήσει την άδειά της. Αντιστρόφως αν κάποιος εραστής πάρει την άδεια από την Αφέντρα με την οποία έχει ερωτική σχέση να προσεγγίσει την οποιαδήποτε άλλη Αφέντρα, τότε έχει την υποχρέωση να το κάνει ΜΟΝΟ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΑΦΕΝΤΡΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΧΕΤΊΖΕΤΑΙ! Δηλαδή, αν ο Εραστής της Χ Αφέντρας, θέλει να προσεγγίσει την Ψ, τότε είναι υποχρεωμένος να πάρει άδεια για κάτι τέτοιο από την Χ και με την σειρά της, εκείνη να πλησιάσει με ευγένεια την Ψ και να την ρωτήσει αν είναι διατεθειμένη να προχωρήσει σε κάποια τέτοια διαδικασία.

Κεφάλαιο ΣΤ: Περί του Σκλάβου/Κερατά

Οι σκλάβοι μιας αφέντρας έχουν έναν πραγματικό λόγο ύπαρξης στην ΠΚσ και αυτός είναι η ευτυχία της Αφέντρας τους. Η αφοσίωση, η πίστη, η απόλυτη παράδοση σε αυτήν, είναι ένας μονόδρομος άν θέλουν να ανήκουν στον μοναδικό της κύκλο.
Oι σκλάβοι Θα γνωρίζονται και μεταξύ τους θα συστήνουν μια κυψέλη σκλάβων. Η κυψέλη θα μπορεί να εργάζεται ομαδικά -ή οι σκλάβοι κατά μόνας- για την εξυπηρέτηση της Αφέντρας -είτε για την διασκέδαση της, είτε μετά από την ανάλογη εντολή της, φίλων της, είτε για πρακτικό κέρδος της Αφέντρας. Παραδείγματα αποτελούν η ικανοποίηση όλων των αισθήσεων της Αφεντρας, η εξυπηρέτηση της σε εργασίες, αγορές αλλά και η οικονομική της ευρωστία.
Οι σκλάβοι μπορεί να διαταχθούν να κάνουν σεξ με μια φίλη/ο ή γνωστό της Αφέντρας ασχέτως ηλικίας, εμφάνισης κτλ. Οι σκλάβοι θα μπορούν να αρνηθούν τέτοιες εξυπηρετήσεις, σε λογικά πλαίσια, όταν ζούνε την "Κανονική τους Ζωή", όχι όμως στις συναντήσεις.
Οι σκλάβοι της ίδιας Αφέντρας θα γνωρίζονται μεταξύ τους μέσα από το διαδίκτυο. Οι δεσμοί μεταξύ τους θα πρέπει να είναι πολύ στενοί και αυτό θα γίνει με επίβλεψη  και επιμέλεια της Θεάς τους.
Οι σκλάβοι θα πρέπει να ακολουθούν πιστά της εντολές των ιδιοκτητριών τους στις Συνάξεις, είτε αυτές έχουν να κάνουν με το dress code, την διατροφή, τον ρόλο και τις συμπεριφορές τους.
Οι σκλάβοι θα έχουν ταυτότητα. Αλλά και αυτή θα είναι προφορική.
Επίσης θα είναι ο χ αριθμός, που θα δείχνει και την σειρά παλαιότητας στον κύκλο της Αφέντρας τους. Όλοι οι σκλάβοι θα ξέρουν την ταυτότητα σκλάβου, αλλά δεν έχουν κανένα λόγο να απαιτήσουν την πραγματική ταυτότητα κάποιου -χωρίς να τους αφαιρείται το δικαίωμα να αυτοδιαθέσουν την ταυτότητα τους σε όποιον θέλουν οι ίδιοι-.
Οι σκλάβοι τηρούν ευλαβικά τους κανόνες και νόμους εχεμύθειας της ΠΣκ και δεν έχουν δικαίωμα να παράσχουν καμία πληροφορία για την ταυτότητα άλλου μέλους, όπως και οφείλουν να είναι διακριτικοί και εχέμυθοι σε οποιαδήποτε περίπτωση συνάντησης με Αφέντρα ή όποιο άλλο μέλος μπορεί να τύχει να συναντηθούν εκτός χώρου συνάντησης! Οποιαδήποτε παρέκκλιση σε αυτόν τον κανόνα, σημαίνει αυτόματη έξοδο από την ΠΚσ και βεβαίως μπορεί να έχει και ποινικές κυρώσεις βάσει του νόμου περί ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων.

Οι σκλάβοι έχουν την ηθική υποχρέωση να αναλαμβάνουν να βρουν εραστές/η ή και άλλους σκλάβους/ες.
Οι σκλάβοι θα πρέπει να ακολουθούν τις δοκιμασίες που τους επιβάλλουν οι Αφέντρες τους αδιαμαρτύρητα.
Στις συγκεντρώσεις της ΠΚσ θα υπάρχουν κοινά αλλά και μεμονωμένα βασανιστήριο για όλους τους σκλάβους.
Οι σκλάβοι έχουν την υποχρέωση να μετατρέπονται σε οτιδήποτε τους ζητηθεί από την Αφέντρα τους. Αν εκείνη επιθυμεί να τους χρησιμοποιήσει σαν αντικείμενα, pet, sex toy ή ότι άλλο την ευχαριστεί, πρέπει να υπακούσουν και να λειτουργήσουν βάσει των εντολών.

Οι σκλάβοι μπορεί να είναι straight, bi, gay και βάσει των χαρακτηριστικών τους, θα φαίνονται χρήσιμοι στις εντολές της Αφέντρας τους.
Οι σκλάβοι μιας Αφέντρας θα πρέπει να γνωρίζονται μεταξύ τους μέσα από το διαδίκτυο. Οι δεσμοί μεταξύ τους θα πρέπει να είναι πολύ στενοί αλλά πάντα υπό την επίβλεψη και την άδεια της ιδιοκτήτριας τους.

Άν αυτό ικανοποιεί την Αφέντρα τους, μπορεί να υπάρχει πόνος σαν παιχνίδι στους σκλάβους, αλλά ο πόνος σαν τιμωρία για εκμάθηση και παραδειγματισμό, είναι επιβαλλόμενος.
Η υποταγή σε μια συγκεκριμένη Αφέντρα, σημαίνει εμπιστοσύνη στις γνώσεις της για τον αντικείμενο αλλά και στις γνώσεις των αντοχών και των κόκκινων γραμμών των υποτακτικών της. Αυτό αυτομάτως σημαίνει ότι και οι τιμωρίες που τους επιβάλλει, είναι μέσα στα όρια της μεταξύ τους συμφωνίας και σχέσης.
Οι σκλάβοι θα σέβονται όλους τους φίλους της Αφέντρας και πολύ περισσότερο τους Εραστές της. Θα τους μιλάνε στον πληθυντικό. Η κεφαλή του σκλάβου πρέπει να είναι πάντα χαμηλότερα από την κεφαλή της Αφέντρας ή του Εραστή (εκτός σε εξαιρέσεις που θα δηλωθούν από την Αφέντρα). Αρα αν η Αφέντρα στέκεται, ο σκλάβος θα είναι σκυφτός. Αν η Αφέντρα ξαπλώνει ο σκλάβος θα έρπει.
Επίσης, απαγορεύεται να ανοίγει συζητήσεις ο σκλάβος είτε με την Αφέντρα είτε με τον Εραστή της χωρίς να ζητήσει την άδεια.
Απαγορεύεται να τους κοιτάει στα μάτια, αλλά αντ'αυτού πρέπει να κοιτάει χαμηλά, να είναι χαμηλοβλεπούσα.

Αν ο σκλάβος θέλει να μιλήσει, σηκώνει το δεξί του χέρι και περιμένει άδεια. Αν δεν την έχει, τότε θα συνεχίσει να κρατάει σηκωμένο το χέρι του, μέχρι να αποφασίσει η Αφέντρα του ότι έχει την διάθεση και τον χρόνο να τον ακούσει.
Οι σκλάβοι πρέπει να κάνουν ότι περνά από το χέρι τους για να είναι παρόν στις περιοδικές Συναντήσεις που θα καθορίζει η Αφέντρα, καθώς και στους ΑΑΙ ετησίως, όπου θα συνοδεύουν την Αφέντρα τους. 

Στους ΑΑΙ οι σκλάβοι με τις χειρότερες επιδόσεις, θα τιμωρούνται με σκληρούς τρόπους που θα επιλέγονται από το Α.Σ. εκείνη την στιγμή.
Οι σκλάβοι θα πρέπει να είναι συνεπείς στην προστασία της υγείας τους και αν τυχόν έχουν σεξουαλική ζωή με άλλα άτομα, θα πρέπει να το δηλώνουν στις Αφέντρες τους αλλά και να εξετάζονται οι ίδιοι αλλά και οι σύντροφοί τους, κάθε φορά που ξεκινούν τέτοιου είδους επαφές.
Φυσικά κάθε Εντολή της Θεάς πρέπει να θεωρείται τιμή και προνόμιο για τον σκλάβο/Κερατά.
Η μεγαλύτερη Τιμή για τον Σκλάβο Κερατά αποτελεί η χρήση του, ως όργανο απόλαυσης της ή ως προσωπικός καθαριστής της.
Ο στοματικός έρωτας στην Αφέντρα του, το καθάρισμα του σπέρματος από τα εξωτερικά ή εσωτερικά γεννητικά της όργανα, την ώρα που η Θεά αναπαύεται ξαπλωμένη στην Αγκαλιά του Εραστή της, πρέπει να θεωρείται βασική του υποχρέωση όταν εκείνη το επιθυμεί και το διατάζει.
Επίσης θα πρέπει να δείχνει ζήλο και να προσπαθεί να είναι άψογο όργανο της Αφέντρας του, όποτε εκείνη του ζητήσει να την υπηρετήσει με οποιονδήποτε ερωτικό ή μη τρόπο.
Θα πρέπει να μαθαίνει να ικανοποιεί την Αφέντρα του όπως και όποτε εκείνη του το ζητήσει, χωρίς δισταγμό και δεύτερες σκέψεις.
Ο σκλάβος δεν έχει κανένα δικαίωμα σε οποιαδήποτε απόλαυση, παρά μόνο όταν το ζητήσει και το επιτρέψει η Αφέντρα του.
Ο κάθε σκλάβος έχει την υποχρέωση απέναντι στην Αφέντρα του, να στέλνει την καλημέρα και την καληνύχτα του όπου και να βρίσκεται -υπό όποιες συνθήκες- όπως και να ενημερώνει κάθε βράδυ την ιδιοκτήτρια του για τα πεπραγμένα της μέρας που έφυγε αλλά και το πρόγραμμα μου, για την επομένη.
Επίσης έχει το δικαίωμα να ζητήσει την άδεια από την Αφέντρα του, να την συμπεριλαμβάνει στην προσευχή του κάθε βράδυ και να της την εκφράζει είτε αυτοπροσώπως είτε με ένα φωνητικό μήνυμα ή βίντεο, όπου ο σκλάβος είναι στα 4 του και λέει: (παράδειγμα φέρνω, την κάθε προσευχή την ετοιμάζει η Αφέντρα)

Η προσευχή του σκλάβου

Ο κάθε σκλάβος προσεύχεται για την Αφέντρα του, σκύβοντας στην κατεύθυνση που βρίσκεται Εκείνη. Αυτό θα γίνεται κάθε μέρα. Όμως θα υπάρχουν μέρες γιορτινές (πχ τα γενέθλια της Αφέντρας, ή όταν βρει ένα νέο Εραστή ή έχει μια επέτειο), που οι σκλάβοι θα μαζεύονται και θα κάνουνε ομαδική τελετή προσκυνήματος ή επίδειξης σεβασμού.
Αφέντρα μου ΕΣΥ, Μοναδικό φως στην ζωή μου,
το μόνο που εύχομαι είναι η ευτυχία σου!
Αφέντρα μου, ΘΕΑ μου,
ζω μόνο για να σε υπηρετώ και να βαδίζω στον ίσκιο σου.
Αφέντρα μου, Βασίλισσα μου, ΕΣΥ η μόνη χαρά της ζωής μου,
είθε να είσαι πάντα υγιής κι εγώ ο ταπεινός ανάξιος, πιστός σκλάβος στα γόνατα, μπροστά Σας.
κλπ κλπ κλπ

Η φορολόγηση των Σκλάβων/Κερατάδων

Η ΠΚσ είναι δομημένη στα πρότυπα των αρχαίων βασιλείων και τα μέλη αυτής, εκτός των δικαιωμάτων, έχουν και συγκεκριμένες υποχρεώσεις ή οποίες στην πραγματικότητα είναι προνόμια τους.
Ο σκλάβος, δεν μπορεί να παρέχει την ίδια του την ζωή, το σώμα και το πνεύμα του στην Αφέντρα του, αλλά να τρέμει η ψυχή του στο άκουσμα των πρακτικών υποχρεώσεων έναντι της Ιδιοκτήτριάς του.
Η Αφέντρα δικαιούται να φορολογεί τους σκλάβους της και να έχει οικονομικές απαιτήσεις από αυτούς
.
Ένας μόνιμος σκλάβος που ζει μαζί της, έχει την υποχρέωση να φροντίζει να παρέχει στην Ιδιοκτήτρια του όλα εκείνα τα υλικά αγαθά τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες και τα θέλω της, όπως και να αναλαμβάνει όλα τα έξοδα της διαβίωσής της.
Ένας σκλάβος που δεν διαβεί με την Αφέντρα του, έχει την υποχρέωση να την ικανοποιεί είτε οικονομικώς -βάσει των οικονομικών δυνατοτήτων του- είτε με δώρα που εκείνη του ζητάει, χωρίς να αμφισβητεί ποτέ το δίκαιο των αιτημάτων της.

Κεφάλαιο Ζ. Η Σύναξη Κυψέλης 

Μια φορά κάθε μήνα, τρίμηνο, εξάμηνο, χρόνο, ανάλογα με το τι θέλει η Αφέντρα, θα μαζεύονται όλοι οι σκλάβοι και οι Εραστές της Αφέντρας, σε μια βίλα, συνήθως για ένα μονοήμερο ή διήμερο. Αυτό θα ονομάζεται Σύναξη Κυψέλης.
Οι σκλάβοι θα είναι ντυμένοι ή γυμνοί -αναλόγως των διαθέσεων την Αφέντρας τους- με ένα περιλαίμιο και λουρί, και θα υπηρετούν τις Θεές και τους Εραστές τους.
Τα έξοδα μεταφοράς, διαμονής, φαγητών θα τα αναλαμβάνουν οι σκλάβοι, υπό την καθοδήγηση της Θεάς.

Η πειθαρχία των σκλάβων θα είναι απεριόριστη, θα πρέπει να περιμένουν εξευτελισμό και να είναι διατεθειμένοι να υπηρετούν την Θεά τους, τον/ους Εραστές της ή και τους φίλους τους που θα παρίστανται ως θεατές.

Κεφάλαιο Η. Η διαδικασία Επιλογής/Απόρριψης σκλάβων/κερατάδων στις συναντήσεις του ΠΚσ

Για να αποφευχθεί το ενδεχόμενο να υπάρχουν σκλάβοι-τουρίστες, που απλά θέλουν να βιώσουν την εμπειρία της κοινωνίας μας, χωρίς όμως να πληρούν τις προϋποθέσεις -πιθανώς swingers που μπορεί να εμφανιστούν ως ζευγάρια D/s πχ-, στις συναντήσεις μας, θα γίνονται δοκιμασίες σκλάβων οι οποίες θα κρίνονται από το Α.Σ.

Σε πρώτη φάση οι Αφέντρες, θα πρέπει να δηλώνουν τα όρια και τις κόκκινες γραμμές των ιδίων αλλά και των σκλάβων τους, ώστε να αποφεύγονται ιδιαιτέρως σκληρά θεάματα για όσους δεν έχουν αυτές τις προδιαγραφές ή η πλήξη, από όσους είναι πιο σκληροπυρηνικοί του χώρου και έχουν από ελάχιστα ως κανένα όριο πόνου και γούστου!
Βάσει της παραπάνω λογικής, οι χώροι θα είναι χωρισμένοι στις 3 κατηγορίες:

Α --> Μαύρος Χώρος

Ο χώρος αυτός, θα ανήκει στις Αφέντρες και τους σκλάβους τους, που δεν χρησιμοποιούν safe words και που τα όρια τους είναι αχαρτογράφητη περιοχή, που περιμένει να ανακαλυφθεί. Σε αυτόν τον χώρο έχουν πρόσβαση μόνο όσοι πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις ή όποια μέλη του Λευκού Χώρου είναι διατεθειμένα να δοκιμάσουν νέα πράγματα, αλλά με ξεκάθαρη την προσωπική τους ευθύνη, για αυτήν τους την επιλογή.

Β --> Λευκός Χώρος

Ο χώρος αυτός, θα ανήκει στις Αφέντρες και τους σκλάβους τους, που ο πόνος και οι ακραίες καταστάσεις ΔΕΝ είναι του γούστου τους. Σε αυτόν τον χώρο έχουν πρόσβαση ΚΑΙ τα μέλη του Μαύρου Χώρου, με την προϋπόθεση φυσικά να τηρήσουν τις προϋποθέσεις των "Λευκών" και να σεβαστούν το γεγονός ότι βρίσκονται μεταξύ softcore ατόμων.

Γ --> Κίτρινος Χώρος

Ο χώρος αυτός, θα ανήκει στις Αφέντρες και τους σκλάβους τους, που τους αρέσουν τα "βρώμικα" παιχνίδια. Αυτός ο χώρος θα είναι σε εντελώς διαφορετικό σημείο από τους πρώτους δύο που θα μπορούν να συνορεύουν και οι εισερχόμενοι σε αυτόν, θα παραμένουν εκεί καθ'όλη την διάρκεια της παραμονής τους στην Συνάντηση. Επίσης οι ίδιοι θα έχουν και την υποχρέωση της καθαριότητας του χώρου τους -όπως βέβαια και όλοι οι υπόλοιποι σκλάβοι, έκαστος στον χώρο που ανήκει-.

ΣΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΧΩΡΟΥ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, Η ΑΠΟΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΚσ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ. Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω!

Σε δεύτερη φάση, θα υπάρχει το τελετουργικό, όπου θα γίνεται η προσφώνηση των νεοεισερχομένων υπό κρίση μελών, η παρουσίαση τους στο Α.Σ. και μετά θα ακολουθείται η διαδικασία των δοκιμασιών που έχουν κριθεί ως αναγκαίες, για να πιστοποιηθούν οι ικανότητες και οι αντοχές των σκλάβων τους.


Οι σκλάβοι μεταξύ τους είναι ίσοι και κανείς δεν έχει κανένα απολύτως δικαίωμα πάνω σε ισότιμο του μέλος, ασχέτως ηλικίας, μεγεθών, εμφάνισης, πνευματικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων. Αν αντιληφθεί μέλος του Α.Σ. σκλάβο που να θεωρεί τον εαυτό του ανώτερο από κάποιον άλλον καθ'οποιονδήποτε τρόπο, τότε το μόνο σίγουρο είναι ότι η τιμωρία που θα λάβει, θα είναι επικών διαστάσεων.

Οι σκλάβοι θα μπορεί να είναι άντρες ή γυναίκες, παντρεμένοι, χωρισμένοι, σε σχέση, έξω από σχέση κτλ. Θα έχουν μια ζωή "για τον έξω κόσμο", αλλά τις μέρες που απαιτούν οι Αφέντρες τους να είναι παρόντες, θα πρέπει να βρίσκονται στην θέση τους. Εννοείται δε ότι όλα τα έξοδα ξενοδοχείων, μεταφορών, φαγητών, ποτών, διασκέδασης, κλπ, επιφύονται στους σκλάβους.
Στις συναντήσεις της ΠΚσ θα επικρατεί σιδηρά πειθαρχία στις τάξεις των σκλάβων.

Κεφάλαιο Θ: Αγώνες Αντοχής και Ικανοτήτων -ΑΑΙ-

Οι σκλάβοι πρέπει να κάνουν ότι περνά από το χέρι τους για να είναι παρόν στις περιοδικές Συναντήσεις που θα καθορίζει η Θεά και το Α.Σ. καθώς και στους ΑΑΙ  που θα λαμβάνουν χρόνο ετησίως, όπου θα συνοδεύουν την Αφέντρα τους. 

Στους ΑΑΙ θα παίρνουν μέρος σε όλοι οι σκλάβοι, σε τουλάχιστον μια κατηγορία. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και άτομα με μηδέν ικανότητες, θα έχουν την υποχρέωση να πάρουν μέρος έστω σε μία κατηγορία δοκιμασιών, ώστε να αποδεικνύουν ότι άξια βρίσκονται στον χώρο, τον οποίον τιμούν και σέβονται.

Για την εύρεση της τέλεσης του χώρου που θα γίνονται αυτοί οι αγώνες, υπεύθυνο είναι το Α.Σ.

Η χρηματοδότηση των αγώνων θα προέρχεται φυσικά από τους ίδιους τους σκλάβους.
Οι αγώνες Θα περιλαμβάνουν τρέξιμο, έρπηση, πάλη αλλά και ελαφρύτερες δοκιμασίες, ώστε να δίνεται το δικαίωμα ακόμα και στον σκλάβο με την τραγικότερη φυσική κατάσταση να μπορεί να πάρει μέρος.
Η Επιτροπή των ελλανοδικών φυσικά θα είναι το Α.Σ.

Oι νικητές σκλάβοι, θα αποκτούν για την συνέχεια της ημέρας δικαιώματα που δεν έχουν όλη την υπόλοιπη χρονιά. Τα έπαθλα και η επιβράβευση τους, θα ορίζονται από την ίδια την Αφέντρα τους ενώπιον όλων και θα αφορούν φυσικά την θέση του συγκεκριμένου σκλάβου στην Κυψέλη της και σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούν να σχετίζονται με άλλων Κυψελών μέλη.
Οι χαμένοι θα τιμωρούνται αντιστοίχως ανάλογα με τον τρόπο που θα επιβραβεύονται οι νικητές.

Κεφάλαιο Ι: Αλλαγή του Συντάγματος

Το Σύνταγμα αλλάζει μόνο έπειτα από εντολή της Θεάς και πάντα με την αρωγή και την γνωμοδότηση του Α.Σ.

Η γνώμη των Μαρκησίων και όλων των σκλάβων/κερατάδων δεν μετρά, και αν ερωτηθεί θα είναι περισσότερο για λόγους ευγένειας. Οι σκλάβοι/κερατάδες είτε θα αποδεχτούν τις αλλαγές ειτε θα αποχωρήσουν. Δεν έχουν κανένα δικαίωμα στην ρύθμιση των θεσμών και των κανόνων της Πολιτείας.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1

Λίστα επιτρεπομένων δραστηριοτήτων ανά Χώρο.

Μαύρος Χώρος.

Στον συγκεκριμένο χώρο τα μέλη που ανήκουν σε αυτόν, μπορούν να δοκιμάζουν τα πάντα, πλην καταστάσεων που αφορούν κοπρολαγνεία, οτιδήποτε παράνομο για το κοινό ποινικό δίκαιο και παιχνίδια αίματος.

Λευκός Χώρος.

Στον συγκεκριμένο χώρο τα μέλη που ανήκουν σε αυτόν, μπορούν να δοκιμάζουν μικρής κλίμακας βίαιες καταστάσεις και αφορά κυρίως Αφέντρες που ικανοποιούνται από τον εξευτελισμό των σκλάβων τους, τις ελαφρές σωματικές τιμωρίες και τα ερωτικά παιχνίδια.

Κίτρινος Χώρος.

Στον συγκεκριμένο χώρο τα μέλη που ανήκουν σε αυτόν, μπορούν να δοκιμάζουν Scat-games, Blood-games και εξαιρετικά ακραία είδη bdsm φετίχ και τεχνικών.

Ο χώρος θα πρέπει να είναι έτσι δομημένος, ώστε να είναι χωρισμένος σε 2 τμήματα, όπου στο ένα θα λαμβάνουν μέρος τα "βρώμικα" παιχνίδια χωρίς να ενοχλούν οι συμμετέχοντες αισθητικώς τους υπολοίπους παρευρισκομένους της Συνάντησης και χωρίς βεβαίως και να ενοχλούνται από αυτούς, και ένα δεύτερο τμήμα όπου θα λαμβάνουν μέρος τα εξαιρετικώς ακραία είδη βασανισμού. 

Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟΝ ΚΙΤΡΙΝΟ ΧΩΡΟ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ/ΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ -ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΕΓΑΖΕΤΑΙ Η ΠΚσ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ- ΟΙ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ! ΤΟΥΝΑΝΤΙΟΝ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΝΑΣ ΥΓΙΗΣ ΧΩΡΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΚΟΤΟΠΙΑ! ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΛΑ, ΣΕΒΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΣ!

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2

Λίστα Ευπίεστων Ορίων και Κόκκινων Γραμμών

Ο κάθε σκλάβος/κερατάς είναι υπόχρεος να ενημερώσει την Θεά του με ποια φετίχ αισθάνεται άνετος, με ποια δεν αισθάνεται εντάξει αλλά επιτρέπεται στην Θεά να τα σπρώξει και να διαμορφώσει όπως θεωρεί Αυτή σωστό, και ποια όρια είναι απαραβίαστα. 

Ο σκλάβος/κερατάς δικαιούται 10 «Ίσως» το οποίο αντιστοιχεί στο ότι δεν αισθάνεται άνετα, αλλά επιτρέπει στην Κυρία να διασταυρώσει τις γραμμές.
Ο σκλάβος/κερατάς δικαιούται 5 «Ποτέ» στα οποία δεν θα δικαιούται η Αφέντρα να τα παραβιάσει εκτός αν πάρει, με μάρτυρες, το εντάξει από τον Σκλάβο. Όσα αποδέχεται, πρέπει να απαντήσει «Ναι»

Προσοχή: Μόνο «Ναι», «Ίσως» ή «Ποτέ» οι αποδεκτές απαντήσεις στην παρακάτω λίστα.
Στο τέλος, ο σκλάβος να φτιάξει μια λίστα με τα "Ποτέ" και τα "Ίσως" του. Επίσης αν κάποιο φετίχ δεν είναι αναρτημένο, ας το προσθέσει μαζί με τον σχολιασμό του

Πρωκτικό (να δέχεται από άντρες)
Πρωκτικό (να δίνει σε άντρες)
Πρωκτικό (να δέχεται από γυναίκες)
Πρωκτικό (να δίνει σε γυναίκες)
Πρωκτικά ξένα ΄Σωματα (ασφαλείας πχ buts)
Πρωκτικό γλείψιμο                  
Μύριση Πρωκτού (κατά την διάρκεια ή μετά από πορδές)
Στοματικό (να δέχεται από άντρες)
Στοματικό (να δίνει σε άντρες)
Στοματικό (να δέχεται από γυναίκες)
Στοματικό (να δίνει σε γυναίκες)
Cum Cleaning 1 (καθάρισμα σπέρματος από την Θεά)
Cum Cleaning 2 (καθάρισμα κατευθείαν από το πέος του Εραστή)
Διατήρηση στύσης εραστή με στοματικό ή δια χειρός ()
Λατρεία Σώματος (Body Worship)
Κλουβιά (εγκλεισμός σκλάβου σε κλουβί)
Δέσιμο με σκοινιά
Δέσιμο με αλυσίδες
Κολάρο στον λαιμό
Μαστίγια και κανιά
Crossdressing
Sissyfication
Εξευτελισμός μπροστά σε σχετικό κόσμο (όχι δημόσια)
Εξευτελισμός δημόσια
Απαγόρευση Άμεσης Όρασης
Βασανισμός Όρχεων και πέους
Σφαλιάρες στο πρόσωπο
Σφαλιάρες αλλού
Τράβηγμα μαλλιών
Φτύσιμο
Gags Στόχος (γυμνός ή με ρούχα) για σημάδι
Αντικειμενικοποίηση
Υπηρεσία σαν υπηρέτης/τρια Δουλειές του Σπιτιού
Υπηρεσία σαν πόνυ
Ζωοφιλία
Ουρολαγνεία
Κοπρολαγνεία
Κερατολαγνεία
Γυναικεία Ανωτερότητα
Φαγητό από αποφάγια Θεάς/Εραστών
Αυτόματη Σκλαβοποίηση στους Εραστές της Αφέντρας
Φωτογράφηση/Βιντεοσκόπηση
Μόνιμη Ανταλλαγή σκλάβων από την Αφέντρα με τρίτα πρόσωπα (άλλες Αφέντρες)
Πώληση Σκλάβου σε Σκλαβοπάζαρο χωρίς οποιοδήποτε δικαίωμα αρνησικυρίας από μέρους του Σκλάβου
Σκλαβοποίηση σε τρίτα πρόσωπα της Θεάς(φιλικά, συγγενικά, έναντι αμοιβής)
Εκπόρνευση για κέρδος της Θεάς
Εκδούλευση (εκτός πορνείας) για κέρδος της Θεάς
FORCED-Επιβολή
«forced rape» (Δεν είναι πραγματικός βιασμός, γίνεται μόνο με την συγκατάθεση του σκλάβου κερατά σε αυτή την λίστα και έχει πάντα το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει Λέξη-Κλειδί για να σταματήσει η οποία θα προκαθοριστεί, ακόμη και αν τώρα απαντήσει Ναι)
Forced FeedingForced BisexualityForced Homosexuality  Ναρκωτικά
Στοματικό κατά Περίοδο Θεάς (να εκτελεί στοματική υπηρεσία όταν η Θεά έχει περίοδο)
Πεοσκάμπηλα
Δημιουργία και συμμετοχή σε κοινότητα σκλάβων
Αποδοχή σκλάβων ανεξαρτήτως φύλου (αρσενικού, θυληκού ή άλλων προσδιορισμών)
Σκλαβοποίηση σε άλλες φυλές (πχ εάν η Αφέντρα έχει εραστή Μαύρο)
Μάχη (μάχη με άλλους σκλάβους, μποξ, ελληνορωμαϊκή, ελεύθερη πάλη)
Αγωνίσματα (τρέξιμο, σέρσιμο- ο σκλάβος να σέρνεται)
Pegging (η Θεά να χρησιμοποιεί στραπον στον σκλάβο):
Deep Throating (πολύ βαθύ στοματικό):
Irrumatio (o σκλάβος γονατισμένος ανάμεσα σε δυο άντρες να κάνει στοματικό):
Διπλή Πρωκτική Διείσδυση:
Bukkake:
Crush Fetish:
Γυμνοί Άντρες/Ντυμένες Γυναίκες:
ασφυξιοφιλία:
Παιχνίδι με Βελόνες (Niddle play):
Αριστοκρατικές συμπεριφορες:
Δάγκωμα:
Μόνιμα σημάδια
Νεκροφιλία
Πέταγμα σκουπιδιών:
Δέσιμο στο αποχωρητήριο.
Anal Fisting
Λεκτική Κακοποίηση

Σχόλια

  1. Νομίζω πως όποιος το έγραψε είναι λίγο μικρός και τα έχει κάνει αχταρμά στο μυαλό του..
    Επίσης, η γλώσσα είναι λίγο πρόχειρη και φτηνή.

    Καλή προσπάθεια, αλλά μοιάζει να απευθύνεται σε καθαρίστριες με 2άρι στην πλατεία Βικτωρίας. Που δεν έχω τίποτα με τις γυναίκες, αλλά όσο να πεις έχουν άλλα πράγματα να ασχοληθούν απ' τα σεξουαλικά βίτσια.

    Στοχεύστε σε υψηλότερα πορτοφόλια. Και με τέτοια γλώσσα και σύνταξη αυτό δε γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επίσης τα μπερδέψατε λίγο με τους χώρους. Πέρα απο τα βρώμικα παιχνίδια, τα ακραία θα γίνονται στον μαύρο ή στον κίτρινο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το αποδέχομαι, όμως εξασφαλισμένη η Υγεία μου, και το επάγγελμα μου, που σας συμφέρει άλλωστε, μεσοπροθεσμα, έστω , παρακαλώ !🎀🌃✋🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

THE CYBELIAN ORGANISATION - Worldwide Cybelian Movement